Dátum: 2018 - 10 - 20

Szolgáltatás ismertető

1

Kinek ajánljuk?

Ha az Ön cége olyan szerviz tevékenységet folytat, melynek során a hibás berendezés csak a helyszínen javítható, és gondot jelent a hibabejelentések adminisztrálása, akkor ez a szolgáltatás Önnek való.

A servicemanager-t azért fejlesztettük hogy a szervizes cégek egy olyan megbízható internetes hibabejelentő rendszerhez jussanak, aminek segítségével munkájuk leegyszerűsödhet, illetve hogy partnereik számára egy felhasználóbarát felületet biztosítsanak a hibabejelentéseik számára.

Ha érdekli szolgáltatásunk, kérem olvassa végig az alábbi leírást!

2

A regisztráció menete.

A regisztráció során Önnek csak néhány adatot kell megadnia cégéről. A regisztrációs űrlapot itt megtekintheti. Fontos, hogy a "Céges szöveg" mezőbe olyan leírás kerüljön, ami röviden tájékoztatja partnereit a javítás feltételeiről. (pl.: kiszállási díj)
A regisztráció feltétele, hogy elfogadja a szolgáltatási szerződésünkben leírtakat. Ebben található pl. a szolgáltatás díja is.

Az űrlap kitöltése után Ön egyetlen egy speciális linket kap cserébe. A linkre kattintva Önnek máris készen van egy hibabejelentő űrlapja, aminek segítségével partnerei könnyedén, precízen be tudják Önnek jelenteni a keletkezett hibákat. A linket e-mailben küldjük el Önnek.

3

A link használata.

A kapott linket Ön kétféleképpen is felhasználhatja. Ha van saját weboldala, akkor beillesztheti oda akár saját maga, akár webmestere segítségével. A másik lehetőség hogy e-mail formájában küldi el fontosabb partnerei számára. Lényeg hogy tudassa partnereivel, hogy ezt a hibabejelentési lehetőséget használják.

A hibabejelentés folyamata.

Ha partnerénél meghibásodik egy berendezés, akkor egyszerűen felkeresi az Ön weboldalát és rákattint a hibabejelentés linkre, vagy ugyanezt megteheti az e-mailben kapott link segítségével. A hibabejelentő űrlap természetesen az Ön cégének adatait tartalmazza. Az űrlapon olyan adatokat kell kitöltenie a bejelentőnek, melyek fontosak ahhoz, hogy Ön a hibát precízen el tudja majd hárítani.
Az űrlap kitöltése után a hibabejelentést sorszámmal látjuk el, megkönnyítve a későbbi beazonosítást. A kitöltött űrlap adatait e-mailben továbbítjuk Önnek.

5

A hibabejelentő e-mail.

A bejelentés után rendszerünk egy órán belül automatikusan elküldi Önnek a hibabejelentő e-mail-t, ami így néz ki. A bejelentő által kitöltött adatokon kívül a hiba rögzítésének pontos időpontja, és egy azonosító kód is található az e-mailben. A hiba elhárítása ezek után természetesen az Ön dolga. :-(

6

Heti jelentés.

Minden hét elején egy heti jelentést fog kapni az elmúlt hét hibabejelentéseit összegezve. Erre azért van szükség, nehogy valamelyik hibabejelentést figyelmen kívül hagyja. A jelentés így néz ki.